Toimitusehdot

REKISTERÖITYMINEN

 

Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee a) rekisteröityä kuluttajana Tapettitaivaan asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja b) antaa suostumus, että Tapettitaivas rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriin. Tietojen rekisteröinnissä noudetaan Henkilötietolakia. Tietoja käytetään asiakaspalvelun, yhteydenpidon ja Tapettitaivaan oman markkinoinnin tarkoituksiin, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Kuluttajan tulee noudattaa huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään. 

TILAUKSEN SITOVUUS

 

Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen tarkistamiseksi. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Tapettitaivas on sähköpostilla lähettänyt tilausvahvistuksen. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Maksun tai osan palauttamisesta tulee sopia erikseen . Toimitus on tapahtunut , kun kuluttajalle on lähetetty tuote/tuotteet sovitulla toimitustavalla. Jos tilaus on jo toimitettu, asiakkaan tulee maksaa toimituskulu sekä palautuskulu lähetyksestä. Mikäli tuotteen hinta ohjelmointivirheen tai näppäinvirheen myötä on nolla tai muutoin "mitätön" , Tapettitaivaalla on oikeus muuttaa ehtoja neuvoteltuaan tästä kuluttajan kanssa. Muutoin kuluttajan tilauksen jälkeen Tapettitaivaalla ei ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja. 

HINNAT

 

Voimassaolevat hinnat näkyvät Tapettitaivaan sivuilla ja tilausvahvistuksella. Hintoihin sisältyy ALV 24% . Tilaukseen lisätään toimituskulu 15€ , sisältäen ALV 24% . Mallipalat maksavat 1 € / kpl sis. ALV 24% ja ne toimitetaan kirjeitse. Mallipalalähetyksestä lisätään 1 € toimitusmaksua sis. ALV 24%. 

TOIMITUS

 

Tuotteille on ilmoitettu toimitusaika tuotetiedoissa. Toimitusaika lasketaan arkipäivinä ( MA-PE ), pois lukien arkipyhät ja toimitusaika alkaa tilauksen vastaanottamista seuraavana arkipäivänä. Pyrimme toimimaan aina annettujen toimitusaikojen puitteissa ja poikkeuksista ilmoitamme erikseen sähköpostilla heti kun meillä näistä tieto on. Osa tuotteista toimitetaan Tapettitaivaan varastosta, osa suoraan valmistajien varastoista. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus toimitusajan ylittyessä Tapettitaivaasta johtuvista syistä. Mahdollisen viivästymisen aiheuttamista välillisistä kustannuksista Tapettitaivas ei vastaa.  

Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joilla on eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti, ellei toisin erikseen sovita. Mikäli tuote olisi lopetettu tai muutoin valmistajan jälkitoimituslistalla, ilmoitamme siitä erikseen. Tehtaan jälkitoimitustilanteessa kuluttaja voi päättää perutaanko tilaus vai odotetaanko uutta painoserää. 

Toimituskulu 15€ sisältäen alv24% lisätään ostolle. 1 toimitusmaksu tilausta kohti, vaikka tuotteet tulisivat useana toimituseränä. Mikäli kuitenkin sovitaan tuotteiden eriaikaisesta toimitusrytmistä erikseen, toimituseriin lisätään erillinen toimituskulu.

Toimitukset hoitaa pääosin Posti, valmistajilta suoraan tulevat toimitukset osin DHL ja UPS. Paketit toimitetaan suoraan kotiin tai sinua lähimpänä olevaan palvelupisteeseen ( posti, mypack ). Saat lähetyksestäsi saapumisilmoituksen tekstiviestillä. 

MAKSAMINEN

 

Tapettitaivaalla voit maksaa kaikkien suomalaisten pankkien verkkopankkitunnuksilla. Maksujen turvallisuudesta, oikeellisuudesta ja välityksestä huolehtii Paytrail – Suomen Verkkomaksut Oy ( y-tunnus 2122839-7 ) yhdessä pankkien ja luottolaitosten kanssa.Toistaiseksi korttimaksaminen ei ole mahdollista. Tapettitaivaan sivujen kautta ostetut räätälöidyt Rebelwalls kuvatapetit maksetaan muista poiketen postiennakolla. 

PALAUTUKSET

 

Tapeteilla on 14 päivän palautusoikeus lukien tavaran vastaanottopäivästä. Ainoastaan räätälöidyillä ( räätälöity koko , oma valokuva ) kuvatapeteilla palautusoikeutta EI ole. Räätälöityjä kuvatapetteja koskee normaali reklamaatio-oikeus Palautusrahdin maksaa asiakas.

Ylimääräisiksi jääneitä tapettirullia emme hyvitä. Käytä Tapettitaivaan laskuria määrän laskemisessa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme oikean tapettimäärän tilaamiseksi. 

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, virheettömiä pakkauksia avaamattomissa kääreissä. Mikäli päädyt palauttamaan tuotteen syystä tai toisesta, tee palautusilmoitus seuraavin tiedoin :

nimi, osoite, puhelin, sähköpostiosoite, Iban-tilinumero, tilauksen numero, tilauksen arvo, tilaus-, toimitus- ja palautuspäivämäärä, palautuksen syy sekä allekirjoitus. Pakkaa tuote huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi ja palauta osoitteella : Tapettitaivas , Harkkotie 1, 33470 Ylöjärvi. Mikäli tuote vahingoittuu palautuksen yhteydessä tai katoaa , rahapalautusta ei tehdä.Postiin noutamatta jääneet paketit eivät ole palautuksia, vaan näiden käsittelystä aiheutuneet kustannukset perimme asiakkaalta erikseen. 

Myyntikelpoisista tuotteista rahapalautukset tehdään vastaanottoa seuraavien 14 arkipäivän sisällä. Mikäli tuotteen kunnossa tms. on neuvoteltavaa, kuluttajaan ollaan yhteydessä sähköpostilla.

Etäkaupassa palautusoikeus ei koske yritysten välistä kaupankäyntiä, ellei tuotteessa ole virhettä. 

REKLAMAATIOT

 

Tuotteita koskevat reklamaatiot tulee tehdä 1 kk:n sisällä tavaran vastaanottamisesta. 

Tuotteiden mukana tai tilausvahvistuksen yhteydessä kuluttajalle toimitetaan suomenkieliset työohjeet, joita noudattamalla tapetointi onnistuu hyvin. Edellytämme ohjeisiin tutustumista. Ohjeiden vastainen toiminta, edelleen asentajan luettavaksi antaminen tai noudattamatta jättäminen saattaa johtaa reklamaation hylkäämiseen. 

Tuotteessa voi olla virhe. Tavaraa vastaanottaessa varmistu kuljetuspakkauksen kunnosta ja mikäli havaitset ongelman, vaadi siitä merkintä rahdinkuljettajan dokumenttiin. Tutustu tuotteeseen huolellisesti ennen asennusta , jotta huomaat mahdolliset paino- ja värivirheet ennen asennusta. Asentamalla vialliset tuotteet seinään hyväksytään tuotteen laatu, eikä reklamaatio-oikeutta ole. 

Mikäli vastaanottamassasi tuotteessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säilytä etiketit lisätilauksia ja mahdollisia reklamaatioita varten. Ensisijaisesti Tapettitaivas toimittaa virheellisten tuotteiden tilalle uudet virheettömät kohtuuajassa ja/tai neuvottelee asian ratkaisusta erikseen. Myös mahdollista yhdessä sovituista reklamaationäytepalautuksista koituneet lähetyskustannukset korvataan.

Reklamaatiotapauksissa vaadimme etiketit ja valokuva/mallipalaa tapetista joista virhe pystytään todentamaan.

 

Tapettitaivas 

Harkkotie 1 , 33470 Ylöjärvi
p. 040 1310 363  fax 03 3457 420
sähköposti: info@tapettitaivas.fi

Avoinna sopimuksen mukaan










Copyright © 2017 Tapettitaivas · Takaisin ylös