Suosikit

Faq

 

Voinko tilata tapettinäytteitä?

Tapettitaivaalta pystyt tilaamaan kätevästi A4 kokoisen mallipalan tapetista/tapeteista, jolloin pystyt kätevästi varmistamaan että tuote on mieleinen, ennen varsinaista tapettitilausta. Mallipalat maksavat 1 € / kpl sis. ALV 24% ja ne toimitetaan kirjeitse. Mallipalalähetyksestä lisätään 1 € toimitusmaksua sis. ALV 24%. 

Suosittelemme näytteen tilaamista ennen varsinaista ostopäätöstä; Tapetti saattaa esim. olla kiiltopintainen, mitä ei kuvasta pysty toteamaan.

Vakiokokoisista kuvatapeteista (Eijffinger, Komar, Decormaison) ei ole mahdollista toimittaa mallipaloja mutta Rebelwalls kuvatapeteista se on mahdollista. RebelWalls kuvatapettien mallipalat tulee tilata sähköpostitse info@tapettitaivas.fi. (Toimitusaika n. 5 arkipäivää)
 

Mistä tiedän kuinka monta rullaa minun tarvitsee tilata?

Tapettitaivaalla on käytössä tapettilaskuri, joka laskee tarpeen puolestasi. Suosittelemme käyttämään sitä aina hyödyksi, jotta varmasti tilaamasi määrä on oikea.
 

Mistä saan ohjeet tapetointiin? 

Jokaisen tapettilähetyksen yhteydessä saat ohjeet ko. tapetin asennusta varten. Suorissa tehdastoimituksissa toimitamme ohjeen etukäteen jo tilausvahvistuksen yhteydessä. Olemme valmiita antamaan opastusta ja neuvoja myös sähköpostilla ja puhelimitse.
 

Minkä värisen pohjan tapetointi vaatii?

Parhaan lopputuloksen saa kun seinä on maalattu kuosin/tapetin hallitsevimmalla värillä. Tapetointipohjaksi kelpaavista maaleista saat maalisuositukset alan liikkeistä ja/tai maalineuvonnasta.

 

Mitkä maksutavat käyvät Tapettitaivaalla?

Tapettitaivaalla voit maksaa kaikkien suomalaisten pankkien verkkopankkitunnuksilla tai voit maksaa ostoksesi laskulla (Collector Bank). Maksujen turvallisuudesta, oikeellisuudesta ja välityksestä huolehtii Paytrail – Suomen Verkkomaksut Oyj ( y-tunnus 2122839-7 ) yhdessä pankkien ja luottolaitosten kanssa. 

Tapettitaivaan sivujen kautta ostetut räätälöidyt Rebelwalls kuvatapetit maksetaan muista poiketen postiennakolla tai noudon yhteydessä tilaajan itsenäisti valitsemasta partnerliikkeessä. 

Sähköpostitse tai puhelimitse tilatut tuotteet maksetaan tilisiirtona ennakkomaksulla.
 

Paljonko on toimitusmaksu?

Toimituskulu 15€ sisältäen alv24 % lisätään ostolle. 1 tilausmaksu tilausta kohti, vaikka tuotteet tulisivat useana toimituseränä. Eri toimitusaikojen tuotteet toimitetaan pisimmän toimitusajan puitteissa. Mikäli toivot tästä poikkeavia erätoimituksia, toimituserää kohti tulee myös toimituskulu. Jos haluat tilauksesi nopeammin, on pikatoimitus mahdollinen - kysy lisää asiakaspalvelu@tapettitaivas.fi. 
 

Kuinka pitkä on toimitusaika?

Tuotteille on ilmoitettu toimitusaika tuotetiedoissa, joka on suuntaa antava. Toimitusajat vaihtelevat normaalisti 5-20 arkipäivän välillä, riippuen onko kyseessä varasto- vai tilaustuote. Tuotetiedoissa on kerrottu suuntaa-antava toimitusaika, tarkempi toimitusaika ilmoitetaan tilausvahvistuksessa. Halutessasi, voit tiedustella tarkempaa toimitusaikaa ennen ostopäätöstä; asiakaspalvelu@tapettitaivas.fi

Toimitusaika lasketaan arkipäivinä (MA-PE), pois lukien arkipyhät ja toimitusaika alkaa tilauksen vastaanottamista seuraavana arkipäivänä. Pyrimme toimimaan aina annettujen toimitusaikojen puitteissa ja poikkeuksista ilmoitamme erikseen sähköpostilla heti kun meillä näistä tieto on. Osa tuotteista toimitetaan Tapettitaivaan varastosta, osa suoraan valmistajien varastoista.


Mistä tiedän että Tapettitaivas on vastaanottanut tilaukseni?

Tapettitaivas lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostiisi viimeistään tilauksesta seuraavana arkipäivänä merkiksi siitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi.

 

Voinko palauttaa tapetteja?

Tapeteilla on 14 päivän palautusoikeus lukien tavaran vastaanottopäivästä. Asiakas maksaa palautusrahdin itse. Ainoastaan räätälöidyillä (räätälöity koko, oma valokuva) kuvatapeteilla palautusoikeutta EI ole. Räätälöityjä kuvatapetteja koskee normaali reklamaatio-oikeus. 

Ylimääräisiksi jääneitä tapettirullia emme hyvitä. Käytä Tapettitaivaan laskuria määrän laskemisessa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme oikean tapettimäärän tilaamiseksi. 

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikuntoisia, virheettömiä pakkauksia avaamattomissa kääreissä. Mikäli päädyt palauttamaan tuotteen syystä tai toisesta, tee palautusilmoitus seuraavin tiedoin:

nimi, osoite, puhelin, sähköpostiosoite, Iban-tilinumero, tilauksen numero, tilauksen arvo, tilaus-, toimitus- ja palautuspäivämäärä, palautuksen syy sekä allekirjoitus.

Pakkaa tuote huolellisesti kuljetusvaurioiden välttämiseksi ja palauta osoitteella:

Tapettitaivas

Harkkotie 1

33470 Ylöjärvi

Mikäli tuote vahingoittuu palautuksen yhteydessä tai katoaa, rahapalautusta ei tehdä. Postiin noutamatta jääneet paketit eivät ole palautuksia, vaan näiden käsittelystä aiheutuneet kustannukset perimme asiakkaalta erikseen. 

Myyntikelpoisista tuotteista rahapalautukset tehdään vastaanottoa seuraavien 14 arkipäivän sisällä. Mikäli tuotteen kunnossa tms. on neuvoteltavaa, kuluttajaan ollaan yhteydessä sähköpostilla.

Jos palautus lähetetään normaalina postipakettina, se ohjautuu Postiin ja sen käsittelyaika pitenee huomattavasi. Tästä syystä suosittelemme lähettämään asiakaspalautukset OVELLE-pakettina, jotta saamme ne nopeammin käsittelyyn
 

Jos tilaus halutaan peruuttaa ennen kuin tilausta on ehditty ottaa käsittelyyn/toimittaa, ota yhteys vain puhelimitse. (ei sähköposti, ei tekstiviesti)

Noutamaton paketti ei ole palautus, noutamatta jätetyistä lähetyksistä veloitamme käsittelykulut 20€ asiakkaalta. 

 

Mistä tiedän että palautukseni on mennyt perille?

Lähetämme sähköpostiin vahvistuksen siitä, että palautus on vastaanotettu.

 

Jos tuote on virheellinen, kuinka minun tulee edetä asiassa?

Tuotteessa voi olla virhe. Tavaraa vastaanottaessa varmistu kuljetuspakkauksen kunnosta ja mikäli havaitset ongelman, vaadi siitä merkintä rahdinkuljettajan dokumenttiin. Tutustu tuotteeseen huolellisesti ennen asennusta, jotta huomaat mahdolliset paino- ja värivirheet ennen asennusta. Asentamalla vialliset tuotteet seinään hyväksytään tuotteen laatu, eikä reklamaatio-oikeutta ole. 

Mikäli vastaanottamassasi tuotteessa on virhe, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säilytä etiketit lisätilauksia ja mahdollisia reklamaatioita varten. Ensisijaisesti Tapettitaivas toimittaa virheellisten tuotteiden tilalle uudet virheettömät kohtuuajassa ja/tai neuvottelee asian ratkaisusta erikseen. Myös mahdollista yhdessä sovituista reklamaationäytepalautuksista koituneet lähetyskustannukset korvataan.

Tuotteita koskevat reklamaatiot tulee tehdä 1 kk:n sisällä tavaran vastaanottamisesta.

 

Tässä oli muutamia useimmiten askarruttavia kysymyksiä ja vastauksia. Mikäli sinulle tuli mieleen jokin muu kysymys, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä info@tapettitaivas.fi, pyrimme vastaamaan viestiisi mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä

X