Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 1.1.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Studio Decor Oy/Tapettitaivas y-tunnus 1000523-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tapettitaivas.fi ostoskorin kautta. Tilata voi myös sähköpostitse tai soittamalla.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimitusaika, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

Tilatut tuotteet
Toimitusaika
Tilauksen loppusumma

Rekisteröityneet käyttäjät voivat myös tarkistaa tilauksen sisällön käyttäjätilin kautta.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken. Tilaukset maksetaan tilausvaiheessa verkkopankista tai Paytrail laskulla. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana käy myös tilisiirto ennakkomaksuna (tilaukset info@tapettitaivas.fi)

--------------------

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

-------------

Ennakkomaksu

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Maksu hoidetaan verkkopankin kautta, maksuvälittäjä Paytrail Oyj.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, tilaus toimitetaan kun suoritus näkyy.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Varastoidut tuotteet ja mallipalat toimitetaan 1-5 arkipäivän kuluttua tilauksen teosta. Tilaustuotteilla 10-20 arkipäivän toimitusaika. Toimitusajat ilmoitettu tuotetiedoissa ja tilausvahvistuksessa.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan Tapettitaivas.fi etusivun "uutisia"-osassa tai sähköpostilla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tapettitilauksien toimituskulu on 15€/tilaus. (sis.alv) Toimitamme tapettitilaukset pakettina ja mallipalatilaukset kirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ylimääräiseksi jääneitä tapettirullia emme hyvitä, käytä Tapettitaivaan tapettilaskuria menekin laskemiseksi tai ota yhteys asiakaspalveluumme info@tapettitaivas.fi

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
pankkitilinumerosi
sekä kopio Tapettitaivaan lähettämästä tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Tapettitaivas

Harkkotie 1

33470 Ylöjärvi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tapettitaivas.fi tai puhelimitse 044 722 1090.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 30 päivän (1 kk)  sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tapettitaivas käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
 

 

Ota yhteyttä

X